Over de eigenaresse
Ik ben Karin Verbeek. Mijn hele werkbare leven staat in het teken van het helpen van mensen.
Ik heb enkele jaren leiding gegeven op een boekhouding van een groot administratiekantoor. Tevens heb ik medewerkers geïnstrueerd bij wijzigingen of vernieuwingen in hun werkzaamheden.
Mekanda heb ik opgezet om de (startende) kleine zelfstandigen een helpende hand te bieden. Zo kan de zelfstandige meer tijd besteden aan de kernactiviteit van zijn onderneming. Ook de groeiende zzp’er kan ik hulp bieden door te ontzorgen. Lekker bezig zijn met de groei van de eigen onderneming en de administratie uitbesteden!
De administratie levert vaak veel inspanning en ergernis op omdat de zzp’er hier meestal niet voor opgeleid is. Daarnaast is het geen fijne klus voor iemand die niet administratief aangelegd is. In de praktijk heb ik ook gemerkt dat zelfstandigen niet op de hoogte zijn van de administratieve- en belastingregels.
Mijn klant behandel ik zoals ik zelf ook behandeld wil worden. Beloftes, zoals terugbellen of een opdracht uitvoeren, staan bovenaan mijn prioriteitenlijst Ik denk met de klant mee en ik vind een goede samenwerking van groot belang.
De vraag van de klant zal centraal staan. In een situatie waarbij u gaat starten met uw onderneming kan ik u zeker goed van informatie voorzien.
Dus twijfel niet langer en neem vrijblijvend contact met mij op. De contactgegevens staan onderaan deze bladzijde. Tijdens een vrijblijvend kennismakingsgesprek kunt u uw wensen kenbaar maken en kunnen we de details bespreken.